بالکن شیشه ای | فروش بالکن شیشه ای

بالکن شیشه ای

اجرای بالکن شیشه ای در ساختمان های امروزی به امری ضروری و مبرم تبدیل شده است.

با نصب دیوار شیشه ای از فضای تراس و بالکن خود به نحو احسن بهرمند شوید .

پارتیشن شیشه ای بالکن

امروزه با پیشرفت معماری ارتباط انسان با طبیعت کمتر شده است.

معماران برای حل این مشکل و برقراری تعاملات انسان و اکوسیستم راه کارهایی اعم از ایجاد بازشو ، تراس ، حیاط خلوت و … ارائه نموده اند.

بسته به محل ساختمان ، ابعاد و متراژ پروژه می تواند طراحی و اجرا شود.

همانطور که در بالا اشاره نمودیم بالکن ها جزئی از مهمترین و منحصر به فرد ترین پل های ارتباطی فضای داخلی و خارجی بنا محسوب می شوند.

بدون شک داشتن تراس هایی با ابعاد بزرگ علاوه بر اینکه موجب ایجاد ظاهر دکوراتیو و زیبا در ساختمان می گردد فضایی دلباز و نشیمنی دنج را برای دور همی های خانوادگی و دوستانه نیز فراهم می کنند ، با توجه به نکات بیان شده تراس ، بالکن و حیاط خلوط جزئی از مزایای واحدهای اداری ، تجاری و مسکونی به شمار می رود.

اما شاخصه ی اساسی در این مکان های نیمه باز حفاظت در برابر گرد و خاک ، آلودگی های صوتی و همچنین شرایط نامطلوب جوی (آلودگی هوا ، باران ، برف و…)می باشد ، درسان جام بالکن شیشه ای و یا شیشه ی بالکنی را به عنوان نوعی پوشش و محافظ برای تراس های منازل مسکونی ، اداری و تجاری به کارفرمایان پیشنهاد می کند.

 

انواع بالکن های شیشه ای

بالکن های شیشه ای با توجه به سلیقه ی کارفرما و ابعاد و متراژ پروژه می تواند در ۲ نوع ذیل طراحی ، تولید و اجرا شود :

فریم لس

در این روش پانل های شیشه سکوریت با ضخامت ۸ و ۱۰ میلیمتر روی ریل آلومینیومی به صورت یکپارچه و سراسری حرکت کرده و به دلخواه کارفرما در طرفین بالکن جمع و ثابت می شود ، این سیستم منظره ای وسیع و همگن را بدون مانع فراهم می آورد که علاوه بر عایق صوتی و حرارتی می تواند فضای مناسبی را جهت نشیمن در فصول مختلف سال برای کارفرما ایجاد نماید .

فریم دار

در این روش از شیشه سکوریت درجه ی یک آذرجام با ضخامت ۸ و ۱۰ میلیمتری همراه با فریم آلومینیومی به کار برده می شود این سبک از متداول ترین نوع شیشه های بالکن می باشد.

شیشه بالکن ریلی

این نوع سیستم ها از شیشه های سکوریت ۸ و ۱۰ میلیمتر درجه یک آذرجام به همراه ۲ ریل آلومینیومی اجرا شده و سپس پانل های شیشه ای که در قسمت تحتانی و فوقانی آن ها چرخ هایی نصب شده روی ریل هایی که از قبل تعبیه شده است سوار می شوند در این سیستم شیشه نخست به صورت تاشو باز شده و عمود بر سطح قرار میگیرد سپس پانل های بعدی روی ریل حرکت کرده و در جهت عمودی موازی پانل پیشین قرار میگیرند .

 

شیشه تاشو و جمع شو

این سیستم از مدرن ترین و پرکاربردترین روش های موجود در بازار محسوب می شود که علاوه بر ظاهر دکوراتیو عایقی مناسب برای صوت ، نزولات جوی و گرد و غبار محسوب می شود .

سیستم های بالکنی تاشو جمعشو یا تا شونده به پارتیشن هایی اطلاق می شود که شامل پانل های شیشه ای سکوریت و یا لمینت همراه با یراق آلات خارجی و غلطک بلبرینگ هایی از جنس فولاد ضد زنگ روی محور ریلی حرکت کرده و در طرفین محورها جمع می شوند این پانل ها در کارخانه طبق نقشه های اجرایی که توسط کارشناسان درسان جام طراحی شده است تولید و اجرا می شوند .

سیستم پارتیشن بالکن دارای جزئیاتی می باشد که در ذیل به آن اشاره می نماییم :

  • ۲ پروفیل افقی در محور کف و سقف و ۲  پروفیل عمودی در در طرف بالکن
  • پانل شیشه ای درب
  • بلبرینگ های فولادی ضد زنگ با مقاومت فشاری و کششی بالا

مزایای بالکن شیشه ای

  • عایقی مناسب برای صورت تا ۷۰درصد و حرارت تا۶۵ درصد
  • افزایش سطح زیر بنای ساختمان
  • ایجاد فضایی مدرن و امن
  • جلوگیری از هدر رفتن انرژی
  • سهولت در شستشو و نظافت

موارد مصرف بالکن شیشه ای

  • تراس ها و بالکن های منازل ، هتل ها ، اماکن تجاری و اداری
  • حیاط خلوط
  • استخرها
  • پنت هاوس
  • گلخانه
  • آلاچیق
  • پارتیشن دفاتر و منازل
  • ویترین فروشگاه
  • سالن های ورزشی و…

 

نصب و اجرا بالکن شیشه ای

درسان جام نماینده رسمی کارخانجات آذرجام, بدون واسطه و وارد کننده مستقیم یراق آلات در کشور می باشد.

درسان جام با سابقه عالی در زمینه نصب و اجرای پارتیشن شیشه ای, درب اتوماتیک و دستی, بالکن شیشه ای, کرکره برقی و… آماده دریافت سفارشات شما می باشد.

شما مشتریان گرامی می توانید برای اجرای پروژه بالکن شیشه ای خود با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد.

محصولات این شرکت دارای گارانتی می باشند پس با خیال راحت پروژه خود را به ما واگذار کنید.

 

نصب و اجرای بالکن شیشه ای توسط درسان جام

درسان جام نماینده رسمی کارخانجات آذرجام, بدون واسطه و وارد کننده مستقیم یراق آلات در کشور می باشد. درسان جام با سابقه عالی در زمینه نصب و اجرای پارتیشن شیشه ای, درب اتوماتیک و دستی, بالکن شیشه ای, کرکره برقی و… آماده دریافت سفارشات شما می باشد. شما مشتریان گرامی می توانید برای اجرای پروژه بالکن شیشه ای خود با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید.

کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد.

محصولات این شرکت دارای گارانتی می باشند

پس با خیال راحت پروژه خود را به ما واگذار کنید.

ثبت سفارش بالکن شیشه ای چگونه است؟

شما می توانید همواره با شماره های شرکت درسان جام (۴۴۵۶۰۹۲۵ - ۴۴۵۶۰۷۶۴ - ۴۴۵۶۱۱۸۴) تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما شما را تا انتهای اجرای پروژه همراهی کنند.

پس ازقرارداد با شرکت درسان جام چند روز را برای نصب باید در نظر بگیریم؟

پس از ثبت سفارش با توجه به نوع و ابعاد پروژه شما مدت زمان مورد نیاز جهت تولید و اجرای بالکن شیشه ای به شما اعلام می شود. تلاش ما بر این است تا در کوتاه ترین زمان پروژه شما اجرا شود.

واردات یراق آلات شیشه بالکن از کدام کشور صورت می پذیرد؟

تمامی یراق آلات مخصوص شیشه بالکن رامادر به غیر از شیشه های سکوریت از کشور ترکیه و با مجوز رسمی وارد می گردد. توجه داشته باشین که فعلا نمونه های داخلی تولید شده که به اسم خارجی در بازار عرضه میگردد درسته که از قیمت کمتری عرضه میگردد ولی از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند.

درسان جام انتشار :1396/07/11 بروزرسانی : ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ 14034

نظرات

موقتا امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد