شیشه هوشمند مات شونده شیشه اسمارت

استفاده ی گستره از شیشه در صنعت ساختمان سازی بر همگان پوشیده نیست. کاربرد شیشه ها در صنایع مختلف آنچنان گسترش یافته است که تولیدکنندگان آن به فکر افزودن قابلیت های بیشتر شده اند. شیشه هوشمند یا شیشه اسمارت smart glass نوعی از شیشه های نسل جدید هستند که دو عملکرد تبدیل شیشه شفاف به مات و برعکس را با استفاده از ریموت به راحتی امکان پذیر میکند.
استفاده از شیشه های مات شونده در طراحی پارتیشن شیشه ای میتواند محیطی انعطاف پذیر را برای کارمندان فراهم کند.
شرکت درسان جام مجری اجرای این شیشه ها با بهترین کیفیت و قیمت اجرا میکند.

پارتیشن شیشه ای هوشمند

 

دو مدل شیشه هوشمند وجود دارد که یک مدل آن بر اثر تابش نور خورشید عمل میکند که آن شیشه خود تمیزشونده میگویند.

شیشه هوشمند سکوریت

شیشه های الکتروماتیک یا شیشه های PDLC  از نوع شیشه ی مات شونده می باشد. در این نوع شیشه لایه میکروفیلم به صورت برچسبی در یک طرف شیشه سکوریت قرار میگیرد. در این نوع شیشه با توجه به حساسیت بالایی دارند و در صورت ضربه خوردن کارایی خود را از دست می دهند توصیه می شود از این شیشه ها در مکان ها پرترد نصب نمایید. از این نوع شیشه ها میتوان در حمام ، درب کشویی و یا به صورت شیشه ثابت اجرا نمود. ضخامت شیشه مورد نیاز در این شیشه شیشه ۱۰ میل سکوریت می باشد.

 

شیشه هوشمند لمینیت

شیشه لمینیت نوعی از شیشه چند جداره هستند که با طلق pvb در کنار هم قرار میگیرند. در این نوع شیشه  میکروفیلم بین دو شیشه سکوریت لمینت میشود. لازم به ذکر است به خاطر اینکه لایه میکروفیلم بین دو شیشه قرار میگرذ عمر آن بالاتر می باشد. از شیشه لمینیت هوشمند میتوان در گیشه شیشه ای ، شیشه حمام ، پارتیشن شیشه ای و غیره استفاده نمود. ضخامت رایج در شیشه لمینیت هوشمند   ۱۲ میل که از دو لایه شیشه با ضخامت ۶ میل ساخته شده است. ضخامت این شیشه  ها با توجه به درخواست مشتری میتواند قابل تغییر می باشد.

 

قیمت شیشه هوشمند

قیمت شیشه اسمارت به دلیل استفاده فیلم ها و حساسیت بالایی که در ساخت آن ها می باشد قیمت بسیار بالایی دارد. اما نباید امکانات پیشرفته آن چشم پوشی کرد. این شیشه  از مصرف بی رویه انرژی جلوگیری میکند. شیشه ی smart با حفظ انرژی از ورود گرما در فصل تابستان و ورورد سرما در فصل زمستان به خوبی عمل کرده و هوای درون محیط را معتدل نگه میدارد.

 

استفاده شیشه هوشمند در منازل

امروزه استفاده از فناوری و تکنولوژی پیشرفته در خانه های هوشمند افزایش یافته است . استفاده از شیشه اسمارت در خانه میتواند آن خانه بسیار مدرن کند. استفاده از این نوع شیشه مدرن در پنجره و نمای خانه میتواند بدون پرده ، فضای خانه را بسیار بزرگتر نشان می دهد. شما میتوانید در روز از نور طبیعی حداکثر استفاده را ببرید. در پایان روز و با تاریک شدن هوا شما میتوانید تنها با فشردن یک دکمه حریم خصوصی را فراهم نمایید.

 

کاربرد شیشه هوشمند

از این فناوری در موارد زیر استفاده میگردد:

  • پارتیشن شیشه ای
  • درب سرویس بهداشتی
  • شیشه حمام
  • سالن کنفراس

 

مزایا شیشه هوشمند

مطمعنا قبل از اقدام به هر هزینه ای ، آگاهی  یافتن از مزایا و معایب آن میتواند شما را در تصمیم گیری درست راهنمایی کنید در ادامه برخی از این مزایا را ذکر میکینم :

  • زیبا ، شیک و مدرن
  • عایق حرارت و صدا
  • حفظ حریم خصوصی
  • بهینه سازی فضای ساختمان
  • استفاده آسان

 

 

ثبت سفارش شیشه هوشمند در شرکت درسان جام

  1. ثبت سفارش شیشه هوشمند و نصب و اجرا آن در شرکت درسان به روال زیر می باشد :
  2. تماس با کارشناسان درسان جام و اعلام ابعاد و اندازه حدودی
  3. اعلام قیمت از سوی کارشناسان درسان جام و اعزام کارشناس به محل برای بررسی فضای کار و اندازه گیری دقیق از فضا
  4.  آماده سازی نقشه اتوکد و ارسال آن به کارفرما جهت تایید آن
  5.  فرایند آماده سازی شیشه
  6.  ارسال تکنسین ماهر جهت نصب و اجرای شیشه هوشمند

 

درسان جام انتشار :1400/11/04 بروزرسانی : ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ 2480

نظرات

دیدگاه شما

( الزامي )
( الزامي )
( الزامي )