قیمت شیشه سکوریت

قیمت شیشه سکوریت

 

قیمت شیشه سکوریت

شیشه سکوریت یا همان شیشه میرال از شیشه خام و طی فرایند سکوریت سازی داخل کوره های هوریزنتال تا دمای ۷۰۰ درجه گرما دیده و سپس به طور همگن خنک میشود این امر سبب اختلاف دمای انبساط و انقباض در هسته شیشه شده و موجبات استحکام و تبدیل شیشه خام به شیشه سکوریت را فراهم می آورد.

 

موارد استفاده از شیشه سکوریت

شیشه سکوریت در چند دهه اخیر از برتین متریال های شفاف و مینیمال شناخته شده است و مورد استفاده کلیه صنایع ساختمان سازی،خودروسازی،الکترونیک و کریستال سازی می باشد.

ضخامت شیشه سکوریت:

شیشه سکوریت باتوجه به محل نصب و قرارگیری دارای ضخامت های ۴،۶،۸،۱۰ و ۱۲ میلیمتر ساخته می شود.

پیشنهاد درسان جام برای سازه های ساختمانی از جمله درب های کشویی و لولایی شیشه ای،پارتیشن های اداری و تجاری،شیشه های مغازه و ویترین های شیشه ای، شیشه های ۱۰ میلیمتر درجه یک آذرجام با آرم استاندارد و برای سایر ساختارها مانند پنجره های دوجداره و شیشه های دکوراتیو مورد استفاده در صنعت یخچال و فیریز سازی و یا چراغ ها و پروژکتور های استفاده از سایز ضخامت های موجود می باشد.

قیمت شیشه سکوریت

مراحل تولید شیشه سکوریت

متریال شیشه مورد نظر در دستگاهای مخصوص پاکسازی شیشه،پاکسازی می گردد تا هرگونه گرد و غباری از آن جدا و سطحی کاملا صاف و صیقلی ایجاد شود.

شیشه توسط سرامیک های خاصی که در زیر آن  و روی سطح دستگاه قرار دارند به داخل کوره هدایت می گردد و به صورت مداوم حرکت داده می شود تا دما به صورت یکنواخت بدان دمیده شود.این عمل علاوه بر همگن نمودن دما موجبات کاهش هرگونه قوس،موج و خط و خشی را به کمترین حالت خواهد رساند.

دمای میانگین کوره ها تا ۷۰۰ الی ۸۰۰ درجه سانتیگراد می باشد که اساس سکویت سازی را شامل می گردد.

در این مرحله شیشه به دستگاه بادبزن هدایت می گردد تا به دمای محیط برسد و یا اصطلاحا خنک شود.

ماحصل این انبساط و انقباض محصول مقاوم و ایستایی می باشد که در صنعت از آن با عنوان شیشه سکوریت یاد می شود شیشه سکوریت با توجه به کاربری و درخواست کارفرما از ضخامت ۳ تا ۲۰ میلیمتر قابل اجرا می باشد.

قیمت شیشه شیشه سکوریت

انواع شیشه سکوریت

همانطور که تا کنون بدان اشاره نمودیم شیشه سکوریت باتوجه به نیاز کارفرما و محل پروژه در ضخامت های گوناگون و رنگ های ساده،برنز،دودی،سبز،آبی،ساتینا،سندبلاست و رنگ کوره ای توسط شرکت درسان جام قابل اجرا می باشد.

قیمت شیشه سکوریت 

 

موارد استفاده از شیشه سکوریت:

مراحل سفارش شیشه سکوریت در شرکت درسان جام

درسان جام با تجربه ای بالغ بر ۲۰ سال و پشتوانه ای بر اساس مطالعه و حضور اجرایی در پروژه های مطرح از برترین طراحان و مجریان شیشه سکوریت در ایران می باشد از این رو رسالت آن ایجاد اطمینان در تامین و تولید محصولی مطابق با استانداردهای جهانی و درخواست کارفرمایان محترم می باشد.

مراحل ثبت سفارش در درسان جام به روش ذیل می باشد:

  • تماس با شماره های دفتر و ارتباط با کارشناسان فروش و مشاوره با طراحان اجرایی پروژه های شیشه در گروه و رسته مورد نیاز کارفرما.
  • ارائه حدودی ابعاد و یا نقشه های اجرایی به تیم طراحی از جانب کارفرما.
  • دریافت اطلاعات فنی و اجرایی هر پروژه شامل نمونه های اجرایی توسط گروه فنی و مهندسی درسان جام و بازدید حضوری و یا ارسال تصاویر دیتیل های اجرایی و یراق آلات.
  • ارائه پیش فاکتور با در نظر گرفتن قیمت شیشه سکوریت و کلیه مراحل تولید و اجرا از سوی شرکت درسان جام.
  • ثبت سفارش مکانیزه و یا حضوری از جانب کارفرما.
  • اعزام فوری کارشناس پروژه با بیش از ۱۰ اکیپ فعال در زمینه ی پارتیشن های شیشه ای،شیشه مغازه،درب های کشویی و لولایی دستی و اتوماتیک،شیشه های دوردوشی و کابین دوش.
  • ارائه نقشه های فنی و اجرایی توسط کارشناسان بازدید.
  • تایید و ارائه پیشنهاداتی از جانب کارفرما و بررسی و ارسال به مرحله ی تولید در کارخانه آذرجام.
  • بررسی و پیگیری از جانب همیار و مشاور پروژه در شرکت درسان جام جهت ارائه اطلاعاتی شامل زمان و موارد مورد نیاز نصب به کارفرما.
  • اعزام یک یا چند اکیپ نصب تخصصی در کنار استادکاران ماهر جهت نصب هر پروژه و پیگیری مستمر مشاور پروژه از دفتر تا حصول اطمینان از نصب و رضایت کارفرما.

کلیه موارد فوق توسط شرکت درسان جام از زمان درخواست پروژه از جانب کارفرما تا زمان تحویل پیگیری خواهد شد.

تعیین قیمت شیشه سکوریت

قیمت شیشه سکوریت نیز مانند سایر متریال های مصرفی ساختمانی با توجه به ابعاد و محل قرار گیری پروژه متفاوت می باشد که شما کارفرمایان و مشتریان محترم می توانید با شرکت درسان جام تماس گرفته و قیمت حدودی پروژه را در کمتر از ۲۰ دقیقه به صورت پیش فاکتور دریافت و مورد بررسی قرار دهید از این رو که امکان دارد به دلیل شرایط کاری و مشغله های موجود امکان بازدید حضوری از نمایشگاه درسان جام برای شما میسر نباشد گروه پشتیبانی به تفکیک تصاویر یراق آلات مصرفی را از بزرگترین تا کوچکترین واحد مصرفی خدمتتان ارسال می نمایند.

مورد بعدی و اثر گذارترین قسمت در تعیین قیمت شیشه سکوریت و یا شیشه لمینیت بعد از یراق آلات نوع ضخامت و نقشه اجرایی کار می باشد برای مثال در صورتی که کار شما از شیشه ای با ضخامت ۴ میلیمتر و بدون در نظر گرفتن هرگونه جاساز به صورت واترجت و یا دستی باشد قطعا قیمتی پایین تر نسبت به نوع ۱۰ میلیمتر با جاساز خواهد بود.

 

نکته مهم : برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید.

 

عوامل تاثیرگذار در قیمت شیشه سکوریت

  • نوع و رنگ شیشه شیشه سکوریت و یا شیشه لمینیت و دیتیل اجرایی از نظر چند جداره بودن.
  • تعیین ضخامت شیشه های سکوریت و یا لمینیت مصرفی با توجه به محل قرارگیری اعم از درب های لولایی یا کشویی شیشه ای،پارتیشن های شیشه ای،شیشه های مغازه و ویترین های شیشه ای و … می باشد.
  • در صورت اجرا طرح های سندبلاست و چاپ با توجه به دایره گوناگون طرح های قیمت های مختلفی توسط گروه سندبلاست تعیین و بر مبلغ شیشه افزوده خواهد شد.
  • یراق آلات مصرفی اعم از آلومینیومی،استیل،استیل طلایی و فریم های مصرفی نقشه تعیین کننده ای بر میزان و نوسان قیمت شیشه خواهد داشت.
  • نوع برش شیشه:منظور از نوع برش شیشه همان الگوی برش می باشد در برخی موارد مانند مکان هایی که طرح و سبک خاصی را برای پارتیشن و یا سازه شیشه ای خود در نظر گرفتند و یا به دلیل کمبود فضا نیاز به الگو خاصی می باشد و شیشه می بایست در چهارچوب مخصوص تولید شود به کارفرمایان پیشنهاد می گردد.

چرا درسان جام را انتخاب می کنند

همانطور که از سابقه و رزومه کاری شرکت درسان جام مشخص است سابقه ای بیش از ۲ سال در زمینه تولید،طراحی و اجرای شیشه های سکوریت و لمینیت را با عنایت پرودگار و پشتوانه کارخانجات آذرجام دارد که همین امر موجبات ترقی و پیشرفت روزافزونی را در بستر و علم و مطالعات شیشه برای آن فراهم آورده است، تکنسین های نصب و کارشناسان از برترین و به نام ترین استادکاران نصب و راه اندازه سازه های شیشه ای انتخاب و بکارگیری می شود نکته حائز اهمیت درباره درسان جام به روز بودن آن در زمینه های علمی و اجرایی در باب شیشه از نوع و نحوه ساخت تا اجرا می باشد.

 

چرا درسان جام را برای اجرای شیشه سکوریت انتخاب کنید؟

درسان جام با بیش از ۲۰ سال سابقه مفید در اجرا انواع پروژه های شیشه سکوریت و نماینده رسمی و برتر کارخانجات آذرجام می باشد. این شرکت آماده آرائه مشاوره رایگان و اجرای پروژه های شما می باشد.

نحوه ثبت سفارش شیشه سکوریت چگونه است؟

شما می توانید با شماره های شرکت درسان جام (۴۴۵۶۰۹۲۵ - ۴۴۵۶۰۷۶۴ - ۴۴۵۶۱۱۸۴) تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما شما را تا انتهای اجرای پروژه شما را همراهی کنند.

بزرگترین ابعاد شیشه سکوریت در ایران چه ابعادی می باشد؟

با اینکه در کشور ایران هیچ محدودیتی در تولید شیشه خام نداریم ولی تولید شیشه های سکوریت با محدودیت های خاصی مواجه هستیم. هم اکنون کارخانه آذرجام با داشتن بزرگترین کوره تولید شیشه سکوریت در ایران به ابعاد ۶۰۰*۳۰۰ سانت، توانسته اکثر نیازهای مشتریان عزیز را برآورده نماید. برای اطلاع از قیمت تمامی اندازه ها وارد سایت شوید.

با کیفیت ترین شیشه سکوریت موجود در ایران چه می باشد؟

تولید شیشه های سکوریت در ایران بر پایه چند نوع شیشه خام می باشد، به ترتیب کیفیت میتوانیم بگوییم: شیشه فلوت، کلییر، سوپر کلییر و کریستال که تمامی این شیشه ها از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

درسان جام انتشار :1398/10/26 بروزرسانی : ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ 3647

نظرات

دیدگاه شما

( الزامي )
( الزامي )
( الزامي )