پارتیشن بندی سوله | پارتیشن بندی سالن

در تعریف اینکه سوله به چه معناست میتوان گفت سوله به انگلیسی به سازه ای مثلثی شکل (shed) گفته می شود که با توجه به کاربرد آن ، نوع سوله مشخص می شود، مثلا برای دیدن سوله های صنعتی industrial shed و برای دیدن سوله های ورزشی sports hall را جستجو کنید تا نتایجی در خصوص سوله های صنعتی و ورزشی بدست آورید. سوله در اصل به سازه های بزرگی فلزی گفته می شود که به منظور احداث کارخانه یا سالن های ورزشی استفاده می شود . سوله ها چون در متراژ های بالایی احداث میشوند بسیار مهم است که بتوان از فضا حداکثر استفاده برد. به همین دلیل استفاده از پارتیشن بندی سوله به منظور جداسازی فضا های بزرگ به کار برده شد.

پارتیشن بندی سوله چیست ؟

متریال مختلفی برای ساخت پارتیشن های اداری استفاده می شود . متریال مختلفی همچون چوب ، فلز و شیشه . که هر کدام از این متریال ها مزایا و معایب خود را دارند. استفاده از شیشه در ساخت پارتیشن یکی از متداول ترین و شیک ترین نوع از پارتیشن ها می باشد. از مهم ترین مزایا استفاده از شیشه می توان به

  • ایجاد طرح لوگو یا طرح دلخواه بر روی شیشه
  • بزرگتر نشان دادن فضای اداری
  • امکان نظارت بر فعالیت کارمندان
  • ایجاد فضایی مدرن و شیک
  • استفاده بهینه از نور خورشید در روز ها
  • امکان جابه جایی

آیا پارتیشن بندی سوله های اجاره ای کار عاقلانه ای است ؟

گاهی میشنویم صاحبان مشاغل بدلیل اجاره ای بودن محل کارشان مردد هستند که محل کار خود را پارتیشن بندی بکنند.درست است که پارتیشن بندی فضای سوله نسبت به عملیات ساخت و ساز سازمانی اقتصادی تر است اما بدیهی است که نمیخواهیم که با به پایان رسیدن قرارداد تمام هزینه نابود شود.

یکی از مهم ترین نکاتی که باید قبل از اقدام به خرید پارتیشن بندی فضای سوله بکنیم این است که بدانیم نوع پارتیشن شیشه ای نسبت به دیگر انواع پارتیشن ها جابه جای آن ها ممکن تر است. حال این سوال پیش می آید که چرا نمیتوانیم قطعی بگوییم به این دلیل که هر فضا ساختار متفاوتی دارد و ممکن از بخشی از پارت برحسب نیاز مجددا تولید شود. و این مشکل بیشتر برای پارتیشن های تمام قد به وجود می آید .

قیمت پارتیشن بندی سوله

برای پارتشین بندی فضای اداری سوله قیمت آن بستگی به نوع متریال استفاده شده دارد.

قیمت پارتیشن های شیشه ای به عوامل مختلفی بستگی دارد بدیهی است که هرچه متراژ پروژه بیشتر باشد قیمت و هزینه آن بیشتر می شود.
البته قیمت آن بستگی محل اجرایی دارد. در هنگام ساخت پارتیشن ابتدا آن جا را با استفاده از قوطی آهن استراکچر بندی میکنند. همچنین برای نگه داشتن شیشه ها از فریم های آلومینیومی که دارای رنگ بندی است استفاده میکنند. از دیگر عوامل تاثیر گذار میتوان به کرایه حمل شیشه اشاره کرد.
حمل شیشه به طبقات یا میتواند توسط اشخاص آموزش دیده حمل شود و یا به وسیله ی چرثقیل به طبقات حمل شود.

پارتیشن-بندی-شیشه-ای

هزینه ساخت انواع پارتیشن بندی و نگهداری

هزینه ساخت پارتیشن بندی فضای اداری به متریال های مختلفی بستگی دارد. پارتیشن های که ترکیبی از متریال هایی چون چوب و فلز ، شیشه و آهن است .در میان انواع پارتیشن بندی ادارات ، آن دسته از پارتیشن هایی که از جنس شیشه و آلومینیوم می باشد به دلیل ساخت سریع و آسان و جابه جایی آسان قیمت مناسبتری نسبت به دیگر انواع آن دارد. اما هزینه نگه داری این پارتیشن ها چه قدر است ؟ پارتیشن های شیشه ای به راحتی با دستمال و اسپری شیشه شور تمیز میشود.

مورد بعدی در مورد هزینه نگهداری این است که گاهی بازشو و درب های پارتیشن های شیشه ای به علت استفاده زیاد نیازمند یک رگلاژ ساده است.

درسان جام انتخابی مطمعن برای پارتیشن بندی سوله

شرکت درسان جام بیش از ۳۰ دهه است که تمرکز خود را بر روی تولید و نصب پارتیشن های شیشه ای متمرکز کرده است.
پارتیشن های شیشه ای درسان جام ظاهر زیبا و کارآمد دارد و به راحتی میتواند تعامل کاربران و همچنین میزان بهره وری کارکنان را افزایش میدهد.
شما میتوانید جهت سفارش پارتیشن بندی فضای اداری خود با شرکت درسان جام تماس بگیرید تا در یک روز محل شما کارشناسی شود .
بدیهی است که داشتن نمونه کارهای متعدد ، نشاندهنده ی تبحر یک شرکت در اجرای پروژه های شما است.

 

 

درسان جام انتشار :1400/11/23 بروزرسانی : ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ 16283

نظرات

دیدگاه شما

( الزامي )
( الزامي )
( الزامي )