پارتیشن شیشه ای اداری

یکی از عناصر دکوراتیوی که در سال های اخیر رواج پیدا کرده است پارتیشن ها هستند. پارتیشن به عنصری از ساختمان گفته میشود که وظیفه تقسیم بندی فضا برعهده دارد. پارتیشن شیشه ای در انواع مختلف (چوبی ، شیشه ای) و با متریال های متفاوت ساخته می شود. خاصیت انعکاس نور در پارتیشن های شیشه ای باعث روشنایی بیشتری در فضای کار می باشد و میتوان از نور طبیعی برای روشن کردن محیط استفاده کرد و مصرف برق را کاهش میدهد. پارتیشن های شیشه ای به راحتی این امکان را به شما میدهند که بدون بنایی و خراب کردن ، دیوار شیشه ای خود را اجرا کنید.  پارتیشن های اداری شیشه ای باعث تعامل بیشتر کارکنان میشود.

 

انواع مدل پارتیشن اداری

  • پارتیشن متحرک
  • پارتیشن تک جدار و دوجدار
  • پارتیشن فریم لس
  • پارتیشن ثابت
  • پارتیشن تمام شیشه
پارتیشن شیشه ای با طرح سند بلاست

پارتیشن شیشه ای با طرح سند بلاست

 

 

پارتیشن شیشه ای با فریم طرح ایتالیایی

پارتیشن شیشه ای با فریم طرح ایتالیایی

 

 

تقسیم بندی پارتیشن بر اساس طرح  شیشه

  • پارتیشن با شیشه مات(شیشه سندبلاست ، شیشه ساتیناو غیره)
  • پارتیشن با شیشه رنگی
  • پارتیشن با شیشه شفاف
  • پارتیشن با طرح چابدار
  • پارتیشن با شیشه شفاف (کلیر و سوپر کلیر)

 

پارتیشن اداری شیشه ای دوجداره

همانگونه که از نام این پارتیشن ها پیداست از شیشه های دوجدار و چند جداره (بر اساس ضخامت و فریم ) استفاده می شود.
این پارتیشن ها از فریم های آلومینیومی ترمال بریک یا upvc که به رنگ های سفید و مشکی و طوسی هست قابل اجرا می باشد. این پارتیشن ها عایق صدا و انرژی هستند. پارتیشن ها دوجداره یا چند لایه میتوان از شیشه سکوریت یا لمینت همراه با اسپیسر که وسط آن را با گاز ارگون پر میکنند طراحی و تولید می شود.

 

درب پارتیشن شیشه ای اداری

درب ها بخش مهمی از پارتیشن ها هستند که شکل و طرح آن مهم ترین بخش آن می باشد. درب های این پارتیشن ها در دو نوع لولایی و کشویی ساخته میشود. این درب ها بر اساس تک لنگه و دو لنگه بودن قیمت آن نیز بیشتر می شود.  درب لولایی حول محور دوران باز میشود و تا زاویه ۹۰ درجه باز می شوند و درب های ریلی به صورت موازی با دیوار باز و بسته میشوند. درب های کشویی برای محیط های کوچک بسیار مناسب میباشد و راحت باز و بسته میشوند.

پارتیشن اداری با طرح سند بلاست و درب لولایی

پارتیشن شیشه سکوریت اداری

شرکت درسان جام از شیشه سکوریت برای اجرای پارتیشن های شیشه ای خود استفاده میکند. شیشه سکوریت یا همان شیشه میرال که مقاومت آن ۴ برابر بیشتر از شیشه خام می باشد و درصورت شکستن به قطعه های کوچکی تبدیل میشود که برنده نمیباشد. شیشه سکوریت میتواند در رنگ های برنز ، دودی ، آبی ، برفی ، سبز و سفید تولید شود . شما میتوانید بر اساس سلیقه خود شیشه پارتیشن خود را به صورت شفاف یا رنگی که البته در پارتیشن های اداری بیشتر از شیشه شفاف سکوریت استفاده میکنند که به راحتی بتوان از پشت شیشه کارمندان را مشاهده کرد. ضخامت شیشه سکوریت مورد استفاده در پارتیشن های اداری ۱۰میلی متر میباشد.

 

مقالات دیگر :

 

قیمت پارتیشن اداری شیشه ای

به دلیل استفاده زیاده در از این پارتیشن ها در اداره جات افراد به دنبال اگاهی از قیمت اینگونه پارتیشن ها هستند. پارتیشن های شیشه ای به دلیل اینکه هم میتوانند سالن را به بخش های متفاوت تقسیم کنید و هم دید بصری را داشته باشد طرفداران خاص خود را دارند . میتوانید برای دست یابی به قیمت پارتیشن های اداری با کارشناسان فروش شرکت درسان جام در تماس باشید. مدیران اداره جات میدانند که استفاده از این پارتیشن های شیشه ای چه میزان برا ارزش و زیبایی اداره جات تاثیر گذارمیباشد.

عوامل متعددی برقیمت این پارتیشن های اداری تاثیر گذار است . با این حال ما در اینجا عوامل تاثیر گذار بر قیمت این پارتیشن شیشه ای را ذکرمیکنیم تا درک درست تری از قیمت این پارتیشن ها پیدا کنید.

  • نوع و ضخامت و رنگ شیشه
  • یراق آلات مصرفی ( طرح دستگیره ، انواع بست ها و غیره …)
  • طرح روی شیشه در صورت درخواست طرح سند بلاست
  • حمل شیشه به طبقات
  • حمل از کارخانه
  • هزینه نصب
  • نوع اجرای پارتیشن (براساس فریم دار بودن یا فریم لس بودن )
  • اهنکشی (در صورت نیاز)

برای دریافت هزینه صفر تا صد پارتیشن های اداری خود باید متراژ کلی کار و عکس از فضای کار خود برای کارشناسان فروش ما ارسال فرمایید تا پیش فاکتور را در سریعترین زمان ممکن دریافت کنید.

پارتیشن اداری با فریم استیل

نصب و اجرا پارتیشن شیشه ای

مراحل ثبت سفارش در پارتیشن اداری در درسان جام به این گونه است:

تماس با کارشناسان درسان جام  و ارائه متراژ کلی کار و دیدن نمونه کار های درسان و انتخاب آن

ارسال کارشناس برای بررسی دقیق تر محل اجرای کار و راهنمایی بیشتر شما عزیزان

اماده سازی نقشه کار و پیش فاکتور و اطلاع رسانی زمان دقیق اجرای پروژه

درصورت تایید پیش فاکتور و نقشه کار فرایند آماده سازی شیشه توسط کارخانه آغاز میشود.

پس از آماده سازی شیشه ، اعزام تکنسین ها به محل نصب

 

شما میتوانید برای سفارش پروژه پارتیشن اداری خود با شماره های ذیل تماس بگیرید . از اینکه تا پایان مقاله با همراه بودید سپاسگذاریم.

 

پارتیشن شیشه ای درسان جام

درسان جام انتشار :1399/12/27 بروزرسانی : ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ 2572

نظرات

دیدگاه شما

( الزامي )
( الزامي )
( الزامي )