اجرای پارتیشن شیشه ای پاسداران

امروزه بیش از گذشته استفاده از شیشه در در کوراسیون داخلی مورد توجه قرار گرفته است.  شیشه به دلیل خاصیت عبور نور خورشید و انعکاسی نور،  برای روشنایی محیط بسیار کاربردی و مورد استقبال می باشد. امروزه در ساختمان ها مدرن معماران سعی بر این دارند که  به جای دیوار کشی با آجر و کچ  و مسدود کردن دید بصری ، از شیشه ها  برای تقسیم بندی فضا استفاده کنند.  پارتیشن ها را میتوان به گونه ای اجرا کرد که حتی به توان عایق صوت و حرارت شود که این نوع پارتیشن ها به پارتیشن شیشه ای دو جداره معروف هستند. درسان جام در زمینه اجرای پارتیشن شیشه ای پاسداران سابقه زیادی دارد.

به دلیل حجم بالای تقاضای نصب و اجرا پارتیشن شیشه ای ، یافتن بهترین مجری در زمینه اجرای این پارتیشن ها  از مهم ترین اهداف مشتریان می باشد. به همین دلیل شرکت درسان جام با صرف فعل خواستن با گرد آوری  مجموعه ای از متخصصان حرفه ای و مشاوران توانمند توانسته است جایگاه ویژه ای در میان صنعت تولید شیشه و همچنین  اجرای  انواع سازه های شیشه ای پیدا کرده است.

 

انواع پارتیشن های شیشه ای قابل اجرا

پارتیشن های شیشه ای دارای  انواع متفاوت هست که بسته به نوع فضا و سلیقه کاربر اجرا می شود . پارتیشن شیشه ای  را میتوان با درب های لولایی و کشویی طراحی کرد که اگر هزینه برایتان مهم است درب های لولایی قیمت پایین تری نسبت درب های کشویی دارد.

 

بهترین مجری پارتیشن شیشه ای پاسداران

مطمعنا هرکسی برای اجرای پارتیشن در شرکت یا منزل خود ، به دنبال مجری می باشد که علاوه بر داشتن تضمین کیفیت کالا مورد استفاده در پروژه یعنی  یراق آلات و شیشه بتواند در اجرای آن بهترین عملکرد را داشته باشد و هم بتواند خدمات پس از فروش را ارائه دهد.  شرکت درسان جام خود وارد کننده یراق آلات از ترکیه ، داشتن کارخانه تولید کننده  شیشه سکوریت  می باشد که شما میتوانید این اطمینان را حاصل کنید  که قیمت های اعلام شده از کارشناسان درسان جام قیمت  مناسب هست که هیچگونه دلالی وجود ندارد.

درسان جام در  کارنامه خود  انواع پروژه شیشه ای  اعم از درب اتوماتیک شیشه ای ،سقف شیشه ای ، نرده شیشه ای ، کرکره برقی را اجرا نموده است .

 

نمونه کار اجرای پارتیشن شیشه ای

شرکت درسان جام با اجرای بیش از ۳ هزار پروژه پارتیشن شیشه در سراسر تهران و دیگر استان های ایران توانسته است همواره در صنعت شیشه پیشرو باشد برای دیدن نمونه کار های بیشتر نیز در کانال تلگرام درسان جام عضو شوید.

اجرا پارتیشن شیشه ای در تهران

پارتیشن شیشه ای تکجداره

 

هزینه پارتیشن شیشه ای پاسداران

ارتباط با درسان جام

شما میتوانید برای ارتباط با شرکت درسان جام برای اجرای پارتیشن شیشه ای با شماره های زیر تماس بگیرید.

 ۰۲۱۴۴۵۶۰۹۲۵

 ۰۲۱۴۴۵۶۱۱۸۴

 ۰۲۱۴۴۵۶۰۷۶۴

 

آدرس شرکت درسان جام  برای بازدید حضوری و مشاوره با کارشناسان درسان جام

قیمت اجرای پارتیشن شیشه ای در پاسداران

در فرایند اجرای پارتیشن اقلام مصرفی میتواند شیشه سکوریت یا شیشه لمینیت باشد که قیمت شیشه لمینیت بالاتر از شیشه سکوریت می باشد. فریم مورد استفاده در پروژه  میتواند آلومینیومی ، استیل و آهنی باشد. از دیگر عوامل تاثیر گذار بر قیمت  می توان بر پارتیشن  ، هزینه نصاب و همچنین هزینه حمل و نقل نیز تاثیر گذار است  . در واقع هزینه نصب پارتیشن شیشه ای بسیار به صرفه تر از ساخت دیوار است چون نیاز به  خراب کردن و بنایی ندارد.

 

مقالا دیگر :

درسان جام انتشار :1400/01/29 بروزرسانی : ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ 3062

نظرات

دیدگاه شما

( الزامي )
( الزامي )
( الزامي )