شیشه لاکوبل | شیشه رنگی

شیشه هزاران سال از سبک و خلاقیت الهام گرفته است ، از ظروف شیشه ای گرفته تا استفاده از شیشه در ساختمان . اما پیشرفت در شیشه های مدرن به این معنی است که مواد در حال حاضر به اندازه کافی مستحکم ، ایمن و همه کاره هستند که تقریباً در هر جنبه از طراحی داخلی گنجانده می شوند . اتاق ها را می توان با شیشه لاکوبل رنگی ، طرح دار و بافت روشن  برجسته کرد . شیشه علاوه بر ارزش زیبایی آن ، برای صاحبان منازل مجموعه ای از مزایا مانند ، عایق صوتی و حرارتی و حتی ویژگی های ضد باکتری را به ارمغان می آورد. می تواند تغییر شکل داده و بازیافت آن به طور بی وقفه انجام شود ، و آن را به یکی از سازگارترین راه حل ها در طراحی پایدار تبدیل کند.

 

شیشه لاکوبل چیست ؟

شیشه لاکوبل نوعی شیشه است  که پشت آن رنگ شده است. به دلیل پوشش براق و منحصر به فرد آن ، در طراحی داخلی معاصر به عنوان شکلی از شیشه های تزئینی بسیار محبوب است. شیشه لاکوبل از یک طرف با انواع رنگ های زیبا ، چشم نواز و با کیفیت بالا پوشانده شده است.

 

مراحل تولید شیشه لاکوبل

شیشه لاکوبل می تواند از شیشه خام (یا همان فلوت) یا از شیشه سکوریت ساخته شود. شیشه سکوریت که به  شیشه میرال یا شیشه نشکن نیز معروف می باشد نوعی از شیشه های مقاوم می باشد که ۴ برابر ، از شیشه های خام مقاوم است. در واقع شیشه سکوریت لاکوبل درصورت شکستن میتواند به تکه های ریز تبدیل شود که ایمن هستند این شیشه ها در برابر حرارت مقاوم هستند و میتواند در مکانی از آشپزخانه یا شومینه که در معرض حرارت آتش قرار میگیرد مقاوم باشد.

این شیشه ها بعد از سکوریت شدن وارد رنگ کوره ای می شود و رنگ بر روی شیشه سکوریت پخته می شود. این نکته را باید توجه داشته باشید که  اگر جاسازی هایی و برش هایی بر روی این شیشه ها مورد نیاز باشد حتما باید قبل از سکوریت شدن برش داده شود و نمیشود بعد از تولید و هنگام نصب آن برش داده شود . این شیشه ها در ضخامت های ۴ الی ۲۰ میل موجود می باشد.

شیشه لاکوبل در کارخانه

شیشه لاکوبل لمینیت

شیشه لمینیت لاکوبل نسبت به شیشه سکوریت مقاومت بالایی دارد و معمولا در ۲ یا ۳ لایه تولید می شود . این شیشه ها در صورت شکستن به وسیله ی لایه ی pvb خرده های شیشه کنار هم نگه داشته می شوند.

 

انواع شیشه لاکوبل

این شیشه ها در انواع مات و براق و متالیک تولید می شود  نوع متالیک آن که اکلیل دار نیز گفته می شود . این شیشه های رنگی در انواع رنگ ها سفید ، بنفش ، آبی ، و دیگر رنگ های که بر اساس سلیقه مشتری تولید می شود.

این شیشه ها دارای تنوعی بیش از ۴۰ رنگ است است که از برترین و پر مخاطب ترین آنها می توان به رنگ های زیر اشاره کرد.

  • شیشه لاکوبل بژ :  این رنگ برای کابینت هایی که رنگ چوب بسیار شیک است و برای  دکوراسیون داخلی کلاسیک مناسب است.
  • شیشه لاکوبل سفید : این رنگ در انواع سفید براق و سفید مات تولید می شود و با هر فضایی ست می شود.
  • شیشه لاکوبل قرمز : طیف رنگ قرمز چون نارنجی، صورتی، هلویی و…  برای جان بخشیدن به فضا آشپزخانه انجام می گیرد. به خصوص برای استفاده در رستوران ها مناسب است و اشتها را در این فضا زیاد می کند.
  • شیشه لاکوبل مشکی : رنگ مشکی  برای فضاهای مدرن و شرکتی بسیار مناسب می باشد.
  • شیشه لاکوبل طوسی : رنگ فیلی ، طوسی ، خاکی، پر کاربردترین رنگ ها است زیرا رنگی ملایم است و همخوانی آن با انواع رنگ ها بسیار است.
  • شیشه لاکوبل آبی : انواع رنگ آبی و نیلی و آبی اقیانوسی و رنگ هایی از این قبیل که رنگی آرامش بخش هستند و با رنگ سفید کاربرد بسیاری دارد. از این رنگ می توان بیشتر در محیط دندانپزشکی استفاده کرد.

 

انواع رنگ شیشه لاکوبل

مزایا شیشه لاکوبل

در برابر حرارت و گرما مقاوم می باشد و به دلیل روند ، پنج برابر قوی تر است بنابراین برای بسیاری از شرایط مناسب است.

دارای ظاهری صاف ، یکدست و براق می باشد.

نصب آن اسان است و به راحتی تمیز می شود.

قابل استفاده در داخل منزل (مبلمان) و فضای باز (نما ،اسپایدر) زیرا در برابر اشعه ماورا UV بنفش مقاوم است.

 

کاربرد شیشه لاکوبل

این شیشه ها برای طراحی فضای داخلی دکوراسیون ها بسیار زیبا می باشد . این شیشه می تواند بهترین جایگزین کاشی و سرامیک برای دیوارپوش حمام و سرویس بهداشتی استفاده شود . استفاده از انواع رنگ ها در فضای داخلی از نظر روانشناسی میتواند برای روحیه افراد بسیار مناسب می باشد.
این نوع شیشه برای فضای های داخلی مانند شیشه میز ، تخته وایت برد ، دیوار پوش شیشه ای ، شیشه بین کابینت ، درب سرویس های بهداشتی ، کابین دوش ها ، کمد دیواری و برا فضای خارجی مانند هتل ها ، دیوار رستوران ، مغازه و جاهای دیگه کاربرد دارد.

 

دیوار شیشه ای

قیمت شیشه لاکوبل

شرکت درسان جام نماینده کارخانجات آذرجام  در تولید و فروش و اجرای انواع شیشه های رنگی سکوریت و لمینیت فعالیت دارد . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت شیشه سکوریت لاکوبل و اجرای سازه های شیشه ای با شیشه رنگی با درسان جام تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.
درسان جام توانسته است در طول ۳۰ سال فعالیت رضایت مشتریان خود را در کیفیت شیشه و یراق آلات و نصب و اجرای شیشه رنگی بدست آورد.

شیشه لاکوبل1

چرا درسان جام برای خرید شیشه و اجرای پروژه های شیشه  ای خود انتخاب کنیم؟

شرکت درسان جام ، نماینده برتر کارخانه تولید کننده انواع شیشه سکوریت و شیشه لمینیت می باشد. در زمینه ی اجرای انواع پروژه های شیشه ای اعم از

  • شیشه مغازه
  • پارتیشن شیشه ای
  • بالکن شیشه ای
  • دور دوشی حمام
  • کف شیشه ای
  • کرکره برقی

تخصص و مهارت دارد. شما میتوانید برای اجرای انواع پروژه های خود با شیشه لاکوبل از مشاوره های رایگان کارشناسان درسان جام بهره ببرید. شرکت درسان جام به دلیل اینکه خود تولید کننده شیشه و پخش کننده یراق آلات در ایران است قیمت بسیار مناسب تری را به مشتریان خود اعلام می کند.

درسان جام انتشار :1400/02/01 بروزرسانی : ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ 3179

نظرات

دیدگاه شما

( الزامي )
( الزامي )
( الزامي )